Dni i godziny otwarcia

Biuro Obsługi Klienta - Słupsk ul. Szczecińska 112

 

tel. centrala: 59 843-40-22

59 843-40-23, 59 843-40-93

kom. 603 061 556

e-mail: sekretariat@pgkslupsk.pl

 

Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00

Przyjmowanie wpłat w BOK odbywa się w godzinach 8.00-14.00.

 

Informujemy, że osoby niesłyszące mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta „PGK Słupsk” Sp. z o.o. poprzez przesłanie:

 

   niesłuszący.jpg 

wiadomości e-mail na adres: sekretariat@pgkslupsk.pl

wiadomości tekstowej na numer telefonu: 603 061 556

tel. centrala: 59 843-40-22

  

 

Przyjmowanie Klientów  skarg i wniosków

W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Wcześniej należy wykonać zgłoszenie się w sekretariacie Spółki: