Biuro Obsługi Klienta - Słupsk ul. Szczecińska 112
tel. centrala: 59 843-40-22
59 843-40-23, 59 843-40-93
kom. 603 061 556
e-mail: sekretariat@pgkslupsk.pl
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00
Przyjmowanie wpłat w BOK odbywa się w godzinach 8.00-14.00.
Informujemy, że osoby niesłyszące mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta „PGK Słupsk” Sp. z o.o. poprzez przesłanie:
wiadomości e-mail na adres: sekretariat@pgkslupsk.pl wiadomości tekstowej na numer telefonu: 603 061 556 tel. centrala: 59 843-40-22 |
Przyjmowanie Klientów skarg i wniosków
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Wcześniej należy wykonać zgłoszenie się w sekretariacie Spółki: